دانلود و نقد بازی ها

 نسخه ای آزمایشی از 13مین پروژه موزیلا است که به تازگی و بعد از نسخه نهایی 12 منتشر شده است ، همانطور که شاهد هستیم فایرفاکس به سرعت در حال پیشرفت است و نسخه جدید این مرورگر از لحاظ استفاده از حافظه بسیار پیشرفته شد و سازندگان آن سعی داشتند فایرفاکس از کمترین حجم حافظه استفاده کند ، حال نسخه 8 این مرورگر قدرتمند نیز که به صورت آزمایشی منتشر شده پرده از برنامه های آینده این مرورگر برمی دارد و باید دید که چه امکاناتی به نسخه جدید این مرورگر در آینده اضافه خواهد شد



ادامه مطلب ...


 

فایر فاکس یکی از بهترین و محبوب ترین مرور گر های دنیا است .دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی این مرورگر می باشد. در این نسخه آپدیت های جدیدی به نرم افزار اضافه شده است. هر 6 هفته یک نسخه جدید از نرم افزار ساخته می شود که یک سری از مشکلات نرم افزار در آنها از بین می رود.
کنترل های رسانه ای جدید برای فایل های ویدئو و صوتی HTML5 : در این نسخه از نرم افزار ، کنترل های رسانه ای جدیدی برای پلیر داخلی فایل های صوتی و تصویری در این مرورگر وجود دارد. این دکمه ها نه تنها دارای ظاهری بهتر هستند بلکه دکمه های جدید و امکانات بهتری مانند قابلیت نمایش تمام صفحه به آن اضافه شده است.
ابزار بهینه شده برای برنامه نویس ها : در نهایت Mozilla ابزار کدنویسی را در نسخه جدید فایرفاکس 12 توسعه داد. 85 بهینه سازی در این زمینه انجام شده است. البته تغییرات خیلی بزرگی به چشم نمی خورد اما مجموعه ابزاری مانند Page Inspector، Scratchpad و Style Editor در این نسخه کاملا بهینه سازی شده اند.برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:38
رضا

در این لیست ۱۰ بازی که بالاترین رتبه را دارند به شرح زیر عنوان شده است:

۱.بتمن: شهر آرخام (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۲.صفحه ۲ (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC, Mac).

۳.کتیبه سالمند (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۴.شمشیر به طرف بالا (Wii).

۵.فریب دریک (PS۳).

۶.چرخ دنده.های جنگ ۳ (Xbox ۳۶۰).

۷.انقلاب بشر (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۸.سایه سر در گم (Xbox ۳۶۰, PS۳).

۹.دماغ ال. ای (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۱۰.فضای مرده ۲ (Xbox ۳۶۰, PS۳).

برای دانلود نسخه قابل چاب به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:8
رضا
دانلود Waterfox v10.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:0
رضا

 دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

به جرات Far Cry محصول سال 2004 كمپاني Ubisoft و سازندگان Crytek را به جرات مي توان يكي از زيباترين شاهكار ها در بازي هاي رايانه اي دنيا ناميد و با فروش ميليون ها نسخه و دريافت نمرات عالي منتقدان تا مدت لقب زيباترين بازي كامپيوتري اكشن اول شخص دنيا را به همراه مي كشيد.
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود.بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.



ادامه مطلب ...


 دانلود Micro Machines v4 - بازی مسابقه با ماشین های کوچک

در بازی Micro Machines یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین مسابقات ماشین سواری را تجربه خواهید نمود. این بار مسابقات هیجان انگیز با ماشین های بسیار کوچکی که در واقع ماشین های اسباب بازی هستند و در محیط های مانند میز بیلیارد، باغ، پشت بام، فاضلاب، در موزه ها، مزرعه و ... پیگیری می شود. در پیست مسابقات وسایل بسیار خطرناک و گاه قابل انفجار قرار دارند که باید مراقب آن ها باشید. ماشین ها علاوه بر خصوصیات منحصر بفرد خود، دارای موتورهای مینیاتوری بسیار قوی هستند و قابلیت شلیک مواد منفجره را به دیگر رقبا دارند. وجود وسایل روز مره خانگی بر سر راه رانندگان مانند چنگال و قاشق و دانه های نخود! و ... زیبایی خاصی را به بازی داده است. ویژگی بارز این بازی قابلیت بازی کردن تحت شبکه است.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 19:11
رضا

 

بازی زیبای ماجراجویی به همراه حل معما های متفاوت به نام Forgotten Kodama از سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. این بازی معمایی روح فراموش شده که در سبک فانتزی طراحی شده بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز برای آن دسته از افرادی که دوست دارند ساعاتی را با کامپیوتر سرگرم شوند بسیار مفید است.
در این بازی سه بعدی شما باید به حل معما ها و پازل های متفاوتی بپردازید تا بتوانید امتیاز بالایی را کسب کنید. شما باید از شر دشمنانتان خلاص شده و آنها را شکست دهید و به uzeme کاراکتر بازی کمک و راهنمایی برسانید تا بتوانید به جهان خود برگردد. بیگانگان به جهان او آمده و شروع به نابود کردن جنگل ها و زندگی او کرده اند. شما باید در این بازی کامپیوتری حداکثر تلاش و کوشش خود را بکنید تا بتوانید طبیعت را به حالت تعادل خود برگردانید و از جنگل های وحشتناک و دشمنان هولناک و سحر و جادو ها واهمه ای نداشته باشید.

Forgotten Kodama PC Game - بازی کامپیوتر معمایی روح فراموش شده



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 16:29
رضا

 


 

بازی ماجرایی و کارآگاهی L.A. NOIRE از کمپانی Rockstar

دانلود نسخه کامل بازی بسیار مهیج و فکری L.A. NOIRE در ادامه مطلب

 

در این پست قرار است با بازی بسیار جذابی از کمپانی Rockstar آشنا شوید. همانطور که می دانید سری بازی های GTA نیز توسط همین کمپانی تولید شده است. محیط بازی LA Noire از لحاظ گستردگی هم سطح GTA است و محیط بسیار بزرگ و المان های متعدد در بازی سبب پیچیدگی و فکری بودن بازی می شود.

L.A. Noire عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی میشوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش داشتن که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشین که هر وسیله ای در صحنه جرم میتونه به شما در حل پرونده کمک کنه نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید . در ادامه مطلب می توانید لینک های دانلود این بازی را به همراه تصاویری از صحنه های بازی مشاهده نمائید.




ادامه مطلب ...


           

 

 

بازی جذاب و اکشن بت من

Batman Arkham City

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1385برچسب:batman, :: 23:3
رضا

برای دیدن بازی ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود بازي جذاب بولینگ سه بعدي ۳D Bowling v1.2 - اندروید


بازی بسیار زیبا و جذاب بولینگ 3D Bowling یکی از جدیدترین بازی های است كه براي گوشي هاي اندروید می باشد. اين بازی دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك بالا و سه بعدي برخوردار است. که بر اساس قانون های فیزیکی واقعه اي در بولینگ واقعه اي شبیه سازی شده در این بازی باید با تمرکز بسيار بالا توپ را با انگشت كشيده و  رها کنید، و با نشانه گيري بولینگ و انداختن آنها امتیاز کسب نماييد. اين بازي قابليت انتخاب زمین های مختلف و توپ های مختلف را دارا ميباشد.



ادامه مطلب ...


           

 

 

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در ريو Angry Birds Rio - آندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Rio ریو كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 60 مرحله جذاب و جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و بازي سرگرم كننده با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!



ادامه مطلب ...


بازی زیبا و جذاب Warcraft III را در سایت موب ۴ یو قرار داده ایم. این بازی قابل نصب بر روی گوشیهای جاوا میباشد. که هم اکنون میتوانید این بازی را در یک فایل زیپ شده از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

دانلود بازی زیبا و جذاب Warcraft III - فرمت جاوا



ادامه مطلب ...


 

بازی زیبا و جذاب Generator Rex که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت Global Fun برای گوشی های جاوا در ۲ سایز تصویر عرضه شده است. امید است با دریافت و استفاده بازی لذت ببرید.

بازی زیبا و جذاب Generator Rex - جاوا



ادامه مطلب ...


 

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

 

Limbo cover دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

 

برای دانلود اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده سوپر تاکس برای کامپیوتر - SuperTux v0.1.3

 
SuperTux بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است که از بازی معروف و پرطرفدار Super Mario الهام گرفته شده است. قهرمان این بازی پنگوئنی به نام تاکس می باشد که دوست دخترش پنی ربوده شده است! تاکس باید با پرش های خود از موانع عبور کرده و مراقب باشد تا با دشمنانی که در مسیرش ظاهر می شوند، برخورد نکند. سوپرتاکس با داستان کوتاه و مهیج خود سرگرمی جالبی را برای شما فراهم می کند. این بازی شامل مراحل مختلفی است و در طول بازی عملکرد شما به طور خودکار ذخیره می شود. این بازی را می توان با صفحه کلید و یا دسته بازی، بازی کرد.

 
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 
ویژگی های بازی SuperTux:
- 26 مرحله مختلف
- محیط 2 بعدی
- گرافیک زیبا
- کمک به تاکس قهرمان
- و ... 

 
دانلود این بازی استراتژیک در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


 


 


 

اين بازي زيبا مخصوص آندرويد است ، در اين بازي شما مي توانيد با گربه كه در اين بازي است صحبت كنيد و يا مي توانيد با گزينه هايي كه در كنار آن است كارهايي زيبايي انجام دهيد.


 

 

لينك دانلود : Talking Tom

 
 

 حجم : 16.6MB

 

 پسورد : ندارد

 

 منبع : WWW.chrisjericho.loxblog.com




           

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس